Plany
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Plany
Zbadać tajemno-mityczne ruiny miasta ze starożytności - sesja w toku
Rozbudować port w Povis (stolica) - poza sesją. Istnieje parę wariantów rozbudowy portu:
1. Rodzaj: Drobna rozbudowa portu
Budynki: molo, stanowisko do cumowania, mały magazyn
Czas: I tura
Cena: 5 narzędzi, 5 żywności, 30 drewna, 1000 Borysów
Efekt: jednorazowo +30 żywności
2. Rodzaj: Mała rozbudowa portu
Budynki: rozbudowa stanowisk do cumowania, magazyn, gildia rybaków
Czas: I tura
Cena: 10 narzędzi, 10 żywności, 50 drewna, 2000 Borysów
Efekt: jednorazowo +100 żywności
3. Rodzaj: Średnia rozbudowa portu
Budynki: gildia kupiecka, rozbudowa stanowisk do cumowania, duży magazyn, gildia rybaków, mała stocznia, stanowiska defensywne
Czas: II tury
Cena: 50 żywności, 40 narzędzi, 100 kamieni, 300 drewna, 5000 Borysów
Efekt: jednorazowo +200 żywności, +50 przypraw, cena statków obniżona na 5 tur o 500 Borysów, przy obronie miasta zmniejszenie strat o 10% na 5 tur.
4. Rodzaj: Duża rozbudowa portu
Budynki: Gildia kupiecka, rozbudowa stanowisk do cumowania, duży magazyn, duża gildia rybaków, stocznia, stanowiska defensywne, browar
Czas: III tury
Cena: 100 narzędzi, 100 żywności, 1000 drewna, 500 kamieni, 25000 Borysów, 10 chemia
Efekt: jednorazowo +300 żywności, +50 przypraw, +100 alkoholu, cena statków obniżona na 5 tur o 500 borysów i 50 żelaza, przez następnych 5 tur o 200 borysów i 10 żelaza, przy obronie miasta zmniejszenie strat o 10% na 10 tur, permanentnie +1 do ryb w prowincji, +1 statek handlowy, władca +1 zarządzanie
5. Rodzaj: Gigantyczna rozbudowa portu
Budynki: wielka gildia kupiecka, mocna rozbudowa stanowisk do cumowania, duży magazyn, duża gildia rybaków, duża stocznia, duże stanowiska defensywne, browar
Czas: V tur
Cena: 500 narzędzi, 200 żywności, 5000 drewna, 1000 kamieni, 50000 Borysów, 50 chemia
Efekt: jednorazowo +500 żywności, +200 przypraw, +200 alkoholu, cena statków obniżona na 15 tur o 500 borysów i 50 żelaza, przy obronie miasta zmniejszenie strat o 20% na 15 tur, permanentnie +1 do ryb w prowincji, +0,5 do narzędzi i +0,5 do alkoholu, dodatkowo +1 karawela, +3 kogi, +5 statków handlowych, +3000 mieszkańców, Twój port jest znany na całym świecie i w ogóle zajebisty, władca +2 zarządzanie, +1 nauka
Wszystko można oczywiście obgadać. Nie musisz wszystkiego płacić w jednej turze, możesz to rozłożyć na czas tur. Zajmuje Ci to jeden plan (czyli masz o jeden plan mniej, bo ten jest ciągle w toku).
PS: Masz trzy plany jakby co, nie wiem w sumie jak to się rozkłada, ale dwa to za mało imo.
Rozbudować port w Povis (stolica) - poza sesją. Istnieje parę wariantów rozbudowy portu:
1. Rodzaj: Drobna rozbudowa portu
Budynki: molo, stanowisko do cumowania, mały magazyn
Czas: I tura
Cena: 5 narzędzi, 5 żywności, 30 drewna, 1000 Borysów
Efekt: jednorazowo +30 żywności
2. Rodzaj: Mała rozbudowa portu
Budynki: rozbudowa stanowisk do cumowania, magazyn, gildia rybaków
Czas: I tura
Cena: 10 narzędzi, 10 żywności, 50 drewna, 2000 Borysów
Efekt: jednorazowo +100 żywności
3. Rodzaj: Średnia rozbudowa portu
Budynki: gildia kupiecka, rozbudowa stanowisk do cumowania, duży magazyn, gildia rybaków, mała stocznia, stanowiska defensywne
Czas: II tury
Cena: 50 żywności, 40 narzędzi, 100 kamieni, 300 drewna, 5000 Borysów
Efekt: jednorazowo +200 żywności, +50 przypraw, cena statków obniżona na 5 tur o 500 Borysów, przy obronie miasta zmniejszenie strat o 10% na 5 tur.
4. Rodzaj: Duża rozbudowa portu
Budynki: Gildia kupiecka, rozbudowa stanowisk do cumowania, duży magazyn, duża gildia rybaków, stocznia, stanowiska defensywne, browar
Czas: III tury
Cena: 100 narzędzi, 100 żywności, 1000 drewna, 500 kamieni, 25000 Borysów, 10 chemia
Efekt: jednorazowo +300 żywności, +50 przypraw, +100 alkoholu, cena statków obniżona na 5 tur o 500 borysów i 50 żelaza, przez następnych 5 tur o 200 borysów i 10 żelaza, przy obronie miasta zmniejszenie strat o 10% na 10 tur, permanentnie +1 do ryb w prowincji, +1 statek handlowy, władca +1 zarządzanie
5. Rodzaj: Gigantyczna rozbudowa portu
Budynki: wielka gildia kupiecka, mocna rozbudowa stanowisk do cumowania, duży magazyn, duża gildia rybaków, duża stocznia, duże stanowiska defensywne, browar
Czas: V tur
Cena: 500 narzędzi, 200 żywności, 5000 drewna, 1000 kamieni, 50000 Borysów, 50 chemia
Efekt: jednorazowo +500 żywności, +200 przypraw, +200 alkoholu, cena statków obniżona na 15 tur o 500 borysów i 50 żelaza, przy obronie miasta zmniejszenie strat o 20% na 15 tur, permanentnie +1 do ryb w prowincji, +0,5 do narzędzi i +0,5 do alkoholu, dodatkowo +1 karawela, +3 kogi, +5 statków handlowych, +3000 mieszkańców, Twój port jest znany na całym świecie i w ogóle zajebisty, władca +2 zarządzanie, +1 nauka
Wszystko można oczywiście obgadać. Nie musisz wszystkiego płacić w jednej turze, możesz to rozłożyć na czas tur. Zajmuje Ci to jeden plan (czyli masz o jeden plan mniej, bo ten jest ciągle w toku).
PS: Masz trzy plany jakby co, nie wiem w sumie jak to się rozkłada, ale dwa to za mało imo.
Re: Plany
Plany:
- wykarczować lasy w Powyss - daję 10 000 Borysów na tą akcję
Wybieram gigantyczny port.
Wydatki:
- wykarczować lasy w Powyss - daję 10 000 Borysów na tą akcję
Wybieram gigantyczny port.
Wydatki:
- I tura:
- - 300 żywności
- 1000 kamieni
- 50 000 Borysów
- 1000 drewna + to co wykarczowane
- 200 narzędzi
- 50 wierzchowców pociągowych
- - 200 narzędzi
- 1000 drewna
- zakupione 50 chemii
- - 200 narzędzi
- 600 drewna
- - 50 narzędzi
- 600 drewna
- - 600 drewna
- 50 narzędzi
- - 300 żywności
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Plany
Okiej. To czy plany się udały czy nie pod koniec rundy się daje także będziesz musiał poczekać.
Co do karczowania lasów - chcesz wszystkie wykarczować czy część? Jeżeli wszystkie to zaznacz mi może chociaż trochę na mapce które obszary or something :D
O, wiem, określ mi skalę:
Bo karczowanie poniżej takich obszarów jest uwzględnione w mechanice powiedzmy.
-Karczowanie średnich obszarów (1/5 lasu)
-Karczowanie wielkich obszarów (1/3 lasu)
-Karczowanie gigantycznych obszarów (1/2 lasu)
-Całkowita eliminacja zalesienia (ALL FUCKIN FOREST)
Co do karczowania lasów - chcesz wszystkie wykarczować czy część? Jeżeli wszystkie to zaznacz mi może chociaż trochę na mapce które obszary or something :D
O, wiem, określ mi skalę:
Bo karczowanie poniżej takich obszarów jest uwzględnione w mechanice powiedzmy.
-Karczowanie średnich obszarów (1/5 lasu)
-Karczowanie wielkich obszarów (1/3 lasu)
-Karczowanie gigantycznych obszarów (1/2 lasu)
-Całkowita eliminacja zalesienia (ALL FUCKIN FOREST)
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Plany
Okej, to pod koniec tury sobie odrąbiesz 1/3 lasu na mapce i Irydowi poślesz też, z informacją, że wyciąłeś tyle lasów. Wiesz, aby mapkę zmienił. Z góry Ci mówię, że wydobędziesz... no, powiedzmy 1500 irydów drewna i zmniejszy Ci się Drewno (w surowcach) o 1. Ale dopiero na koniec tury sobie dodasz. Może być?
Takie pytanie z innej beczki, zwierzynę masz z samej hodowli czy też z polowań? Jeśli też z polowań to jaki to procent stanowi ogółu mięsa?
Takie pytanie z innej beczki, zwierzynę masz z samej hodowli czy też z polowań? Jeśli też z polowań to jaki to procent stanowi ogółu mięsa?
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Plany
Też zatwierdzam.Zatwierdzam karczowanie 1/5 lasu za 500 drewna i -0,5 drewna
Budowa gigantycznego portu idzie sprawnie i zostaje przyspieszona o jedną turę.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.