EKONOMIA (52)
A. WYDOBYCIE (20)
1. wydobycie ropy +15%
*wydobycie ropy +15%
2. wydobycie węgla +15%
*wydobycie węgla +15%
3. wydobycie żelaza +15%
*wydobycie żelaza +15%
4. wydobycie niklu +15%
*wydobycie niklu +15%
5. wydobycie molibdenu +15%
*wydobycie molibdenu +15%
6. wydobycie chromu +15%
*wydobycie chromu +15%
7. wydobycie kobaltu +15%
*wydobycie kobaltu +15%
8. wydobycie wanadu +15%
*wydobycie wanadu +15%
9. wydobycie tytanu +15%
*wydobycie tytanu +15%
10. wydobycie wolframu +15%
*wydobycie wolframu +15%
B. PRZEMYSŁ I PRODUKCJA (14)
1. fabryka generuje 4 punkty przemysłu zamiast 3
* fabryka generuje 5 punktów przemysłu zamiast 4
2. limit dodatkowego zatrudnienia w fabrykach wynosi 2
* limit dodatkowego zatrudnienia w fabrykach wynosi 3
3. przetapiając w hucie po 1 jednostce węgla i żelaza uzyskujemy 2 jednostki stali
* przetapiając w hucie po 1 jednostce węgla i żelaza uzyskujemy 3 jednostki stali
4. produkcja stali + 20%
5. koszt produkcji 1 jednostki paliwa syntetycznego wynosi 4 jednostki węgla
* koszt produkcji 1 jednostki paliwa syntetycznego wynosi 3 jednostki węgla
6. koszt produkcji 1 jednostki gumy wynosi 2 jednostki węgla lub 1,5 jednostki ropy
* koszt produkcji 1 jednostki gumy wynosi 1,5 jednostki węgla lub 1 jednostkę ropy
7. za przetworzenie 1 jednostki kauczuku otrzymujemy 2 jednostki gumy
8. produkcja kauczuku +15%
* produkcja kauczuku +15%
C. LUDNOŚĆ I ROZWÓJ (9)
1. wzrost populacji +1
* wzrost populacji +1
2. wyżywiając prowincję populacja wzrasta dodatkowo o +1
3. produkcja żywności +15%
* produkcja żywności +15%
4. koszt rozwoju prowincji -1 punktów przemysłu (zawsze minimum 1)
* koszt rozwoju prowincji -1 punktów przemysłu (zawsze minimum 1)
5. Koszt technologii -2m
* koszt technologii -2m
D. INFRASTRUKTURA (7)
1. szybkie przerzucanie wojsk (pozwala przerzucać jednostki lądowe o 4 prowincje na swoim terenie)
2. magazyn może pomieścić 2 jednostki surowców
* magazyn może pomieścić 3 jednostki surowców
3. koszt inwestycji – 5m
* koszt inwestycji -10m
4. zużycie ropy -30%
* zużycie ropy -20% (czyli razem -50%)
TECHNOLOGIE MILITARNE (119)
A. PIECHOTA I POJAZDY (12)
1. +1 defensywa
* +1 obrona, +1 defensywa
2. +1 ruch
* +2 hp, +1 ruch +1 obrona
3. +1 obrona
* +2 hp +2 obrona
4. +1 hp
* +2 hp
5. +1 ataku
* +2 ataku/ +1 obrony
B. PUŁK SZTURMOWY (5)
1. +2 ataku przeciwko piechocie
2. +1 obrażeń HP mimo punktów obrony przeciwnika
3. +2 ruchu
4. zaraz po opuszczeniu war wagona oddział może się ruszyć
5. zaczyna z 3 punktami obrony, które nie spadają w trakcie ruchu
C. PUŁK STRZELCÓW (5)
1. +2 ataku przeciwko piechocie
* +2 ataku przeciwko piechocie w rejonach miejskich
2. atak 1 przeciwko piechocie z zasięgiem 2 w linii prostej
3. zawsze atakuje pierwszy
4. +4 obrony
D. PUŁK INŻYNIERYJNY (6)
1. budowa okopów i zasieków
2. +4 ataku przeciwko obronie przeciwnika
* atak przeciwko bunkrom x2
3. +2 defensywa
4. zdejmowanie zasieków w trakcie ruchu, zasieki nie ograniczają ruchu
5. po zaatakowaniu jednostki artylerii ta jest natychmiast niszczona
E. PUŁK PIECHOTY GÓRSKIEJ (5)
1. góry nie ograniczają ruchu
* powstrzymuje kontrataki w terenie górskim
* otrzymuje 2 obrażenia mniej w górach
* sąsiadująca z nim jednostka artylerii może przesunąć się o jedno pole w góry
2. wytrzymałość +2
F. PUŁK GRENADIERÓW (5)
1. granatniki przeciwpancerne - +4 ataku przeciwko pojazdom
2. otrzymuje o 3 obrażenia mniej od pojazdów
3. atak 2 przeciwko pojazdom z zasięgiem 2 w linii prostej
4. Okręty nie odejmują HP tej jednostce
5. +2 ataku przeciwko pojazdom w miastach
G. PUŁK KOLONIALNY (2)
1. +1 ruch
2. zawsze kontratakuje
H. PUŁK ZMECHANIZOWANY (3)
1. ruch +2
* +1 ruch na mapie
2. +2 ataku przeciwko piechocie
I. PUŁK CZOŁGÓW (2)
1. +2 ataku
2. + 2 hp
3. może odepchnąć nieokopaną jednostkę o jedno pole zamiast zadawać obrażenia
J. NISZCZYCIELE CZOŁGÓW (2)
1. atak przeciwko pojazdom x3
2. obrona +2
K. HAUBICE SAMOBIEŻNE (2)
1. +1 ataku przeciwko pojazdom
2. zasięg +1
L. ARTYLERIA (4)
1. ruch +1
3. hp +2
* hp +2
4. atak +1, przeciwko okopanym jednostkom +2
M. BATERIA HAUBIC (5)
1. zasięg +2
* zasięg +1
2. atak chemiczny – 3 tury, obrażenia 1
* atak chemiczny – czas trwania +1, obrażenia +1
** atak chemiczny – czas trwania +1
N. BATERIA MOŹDZIERZY (3)
1. atak +1, atak przeciwko okopanym jednostkom +3
2. atak przeciwko bunkrom +4
3. zasięg +1
O. BATERIA PRZECIWLOTNICZA (8)
1. atak przeciwko jednostkom powietrznym +1
* atak przeciwko jednostkom powietrznym +1
2. atak przeciwpancerny o sile 2, zasięg 2 w linii prostej
* atak przeciwpancerny o sile 4
3. ruch +1
* ruch +1
4. stacjonarne baterie przeciwlotnicze zasięg +1
5. stacjonarne baterie przeciwlotnicze HP +4
P. LANSJER (6)
1. dodatkowy atak dziobowy
* atak dziobowy +1
* otrzymuje o 1 obrażenie mniej atakowany od dziobu
* +1 ataku dziobowego za każdą kratkę przebytą w linii prostej (maksymalnie 4)
2. atak przeciwpancerny x2
* atak przeciwpancerny x3
R. HARPIA (7)
1. powstrzymuje kontrataki
* po zaatakowaniu wroga może wykonać jeszcze dwa ruchy do przodu w linii prostej, o ile nie przekroczono już limitu
2. podczas ataku zamiast obrażeń można unieruchomić przeciwnika na jedną turę
3. ruch +1
* ruch +2
* ruch na mapie strategicznej +1
* zmiana kierunku nie powoduje utraty punktu ruchu
S. DRAGON (6)
1. dodatkowy atak dziobowy
2. atak +2 przeciwko jednostkom pieszym
3. +1 ruch
* +50% ruchu, jednak unieruchomiony w następnej turze
4. +2 ataku przeciwko statkom pozbawionym pancerza
5. +2 wytrzymałości i pancerza
T. TYTAN (9)
1. zasięg +1
* ataki dziobowe odbierają 1 punkt HP mimo wrogiego pancerza
** może zaatakować dowolną jednostkę w zasięgu zamiast najbliższej
* zasięg +1
** zasięg +1
2. otrzymuje dodatkowe działka burtowe, zasięg 1, atak 2
3. +2 ataku przeciwko behemotom
4. +2 ataku przeciwko nieopancerzonym jednostkom
5. +2 wytrzymałości
U. HYDRA (7)
1. może atakować z dziobu i rufy
2. podczas ataków burtowych rażone są też sąsiadujące z atakowaną jednostką obiekty (-50% obrażeń)
3. nie można unieruchomić
4. powstrzymuje kontrataki
5. +2 pancerza
* + 2 pancerza
** +2 pancerza
V. BEHEMOT (7)
1. może zaatakować z obu burt jednocześnie, atak z drugiej burty -50%
2. może odepchnąć wrogą jednostkę o jedno pole
3. +1 ataku
* +2 ataku
4. +2 wytrzymałości
5. +4 pancerza
* +4 pancerza
X. WAR WAGON (8)
1. po wysadzeniu piechoty może natychmiast się poruszyć
2. zasięg +1
3. atak +4 przeciwko lądowym jednostkom pancernym i bunkrom
* podczas bombardowań prowincji bombarduje w sile trzech okrętów (natychmiast usuwa budynek)
4. +2 atak przeciwpancerny
* +3 atak przeciwpancerny
5. +3 HP
* +3 Hp
Technologie
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Technologie
rudo v10 tabelka.ods
Masz aktualną tabelkę, trochę więcej kasy masz xD w ogóle przerób kauczuk na gumę i zrób statek Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wróć do „Rudo [Ziemie Rodziny Scarafaggio]”
Przejdź do
- Ogólnie
- ↳ Sprawy najwyższej wagi
- ↳ Społeczność masońska
- ↳ Z dala od świadomej szarańczy - OFFTOP
- ↳ Borysadopedia
- Sesje
- ↳ Borysada v11 Ancient
- ↳ Poprzednie rundy
- ↳ Archiwa 1 rundy
- ↳ Archiwa 2 rundy
- ↳ Świątynny dziedziniec
- ↳ Archiwa 3 rundy
- ↳ Archiwa 4 rundy
- ↳ Karczma Niemrawiec 2
- ↳ Harmegiddo Tale
- Sesje wstrzymane
- ↳ Cyberpunk 2020
- ↳ Pierwsza przygoda
- ↳ Perłowy Renesans
- ↳ Arena Tryumfu Żelaznego Ognia V.3
- Archiwum
- ↳ Borysady
- ↳ Borysada v6
- ↳ Ogólne
- ↳ Zasady
- ↳ Sprawy organizacyjne
- ↳ Centrum zniszczenia
- ↳ Biblioteka
- ↳ Borysada
- ↳ Podmioty niezależne
- ↳ Kerrigen
- ↳ Tajne
- ↳ Agonia
- ↳ Tajne
- ↳ Wielkie Księstwo Lynn
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Tritendu
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Wielkiego Malhaaz
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Kninyrsk
- ↳ Tajne
- ↳ Księstwo Ahravanu
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Leśnego Wichru
- ↳ Tajne
- ↳ Meriel
- ↳ Tajne
- ↳ Związek Westronu
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Del'Arte
- ↳ Tajne
- ↳ Symmachia Karchedonu
- ↳ Tajne
- ↳ Protektorat Natheela
- ↳ Tajne
- ↳ Związek Północny
- ↳ Tajne
- ↳ Kaganat Słońca i Księżyca
- ↳ Tajne
- ↳ Kovir Powyss
- ↳ Tajne
- ↳ Stare państwa
- ↳ Zakonne Księstwo Mardenburg
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Sertylii
- ↳ Tajne
- ↳ Wieczne Imperium
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Damery
- ↳ Tajne
- ↳ Księstwo Cane
- ↳ Tajne
- ↳ Cesarstwo Grammoru
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Sauyex
- ↳ Tajne
- ↳ Borysada w jednym państwie
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Borysada v7
- ↳ Borysada v7
- ↳ Regulamin, rekrutacja i zasady
- ↳ Bohaterowie niezależni
- ↳ Biblioteka
- ↳ VIRGO
- ↳ Korpus Piechoty Morskiej
- ↳ Komitet Bezpieczeństwa, "Firma"
- ↳ Koalicja Rozwojowa
- ↳ Sefir
- ↳ Gwardia
- ↳ New Order
- ↳ Unitáte Venturum
- ↳ Hydroponny Corporation
- ↳ Rodzina
- ↳ S.E.N.
- ↳ Żniwiarze
- ↳ Wirtuozi zbrodni
- ↳ Rewolwerowcy "Eldar Bluebird"
- ↳ Umbrella Corporation
- ↳ Whalers
- ↳ Projekt Tyrea
- ↳ Pustkowia, góry i dziewicza natura
- ↳ Zajebista Borysada v7
- ↳ Borysada v7
- ↳ Borysada v8
- ↳ Gra
- ↳ Zasady
- ↳ Encyklopedia
- ↳ Rejestracja
- ↳ Tajne GMów
- ↳ Ciekawe zdarzenia
- ↳ Wojny
- ↳ Wydarzenia
- ↳ Traktaty
- ↳ Państwa
- ↳ Przykładowe państwo
- ↳ Königreich
- ↳ Tajne Niemców
- ↳ Borysada v9
- ↳ Dział organizacyjny
- ↳ A&A
- ↳ Thorn Corporation
- ↳ Horsemen
- ↳ Aradyści
- ↳ Standard Dynamics Industry
- ↳ Nurse Grenade
- ↳ BATELS
- ↳ Borysada v10
- ↳ Borysada v10
- ↳ Beta
- ↳ Panda
- ↳ Falkenhayn
- ↳ Chromy
- ↳ Glau
- ↳ Hoetzendorf
- ↳ Joffre
- ↳ Brusiłow
- ↳ French
- ↳ Kemal
- ↳ Pershing
- ↳ Panda [WHALERS CZARNI NINDŻA XDDD]
- ↳ Wieści ze świata
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor]
- ↳ Francis [Medinat Yisra'el]
- ↳ Rudo [Ziemie Rodziny Scarafaggio]
- ↳ Gruba [Kraina wombatów chujujuj...]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Jaszczur [Szogunat Reptiliański]
- ↳ Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Mark [Święte Cesarstwo Lechickie]
- ↳ Nevrast [Morania]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu]
- ↳ Ambasady
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Francis [Yisra'el]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Scarafaggio [Rudo]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Gruba [Wombaty]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Baramuk [Teokracja]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Mark [Lechia]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Nevrast [Morania]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Scarafaggio [Rudo]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Gruba [Wombaty]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Baramuk [Teokracja]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Mark [Lechia]
- ↳ Francis [Yi'srael] / Nevrast [Morania]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Gruba [Wombaty]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Jaszczur [Szogunat]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Mark [Lechia]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Nevrast [Morania]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Baramuk [Teokracja]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Mark [Lechia]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Nevrast [Morania]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Jaszczur [Szogunat]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Mark [Lechia]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Nevrast [Morania]
- ↳ Jaszczur [Szogunat] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Jaszczur [Szogunat] / Mark [Lechia]
- ↳ Jaszczur [Teokracja] / Nevrast [Morania]
- ↳ Chromy [Streamline Republic] / Mark [Lechia]
- ↳ Chromy [Streamline Republic] / Nevrast [Morania]
- ↳ Mark [Lechia] / Nevrast [Morania]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Speedek [Królestwo Eleandor]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Scarafaggio [Rudo]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Jaszczur [Teokracja Soulesańska]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Streamline Republic [Chromy]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Mark [Cesarstwo Lechickie]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Nevrast [Morania]
- ↳ TAJNE I POÓFNE :) XD
- ↳ Miniborysada
- ↳ Królestwo Noshornu
- ↳ Hasagi
- ↳ Nowa Libertia
- ↳ Cardolin
- ↳ Cesarstwo Leichen
- ↳ Gadahalm
- ↳ Edycje "K"
- ↳ Borysada K1
- ↳ Ogólne
- ↳ Zachód
- ↳ Centrum
- ↳ Wschód
- ↳ Borysada K2
- ↳ Frakcja Pandy
- ↳ Frakcja Chromego
- ↳ Frakcja Shalvana
- ↳ Frakcja Marka
- ↳ Frakcja Borysa
- ↳ Ripleje
- ↳ K3: Enemy Unknown
- ↳ Chromy
- ↳ Rudo
- ↳ Panda
- ↳ Shalvan
- ↳ Mark
- ↳ Borys
- ↳ K4
- ↳ Sesje "Y"
- ↳ Zombiesada
- ↳ Stajnie Pandy
- ↳ Zerosada
- ↳ ROTA
- ↳ Riders of the apocalypse
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Chromy
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Mark Subintabulat
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Sigun
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Scarecrow
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Shalvan
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Michael Angelius
- ↳ Arion Minstrel
- ↳ Zelna Zielarka
- ↳ Arista Darka
- ↳ Ranjir
- ↳ polomat14
- ↳ Rada Klanów
- ↳ Riders of the apocalypse v2
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Chromy
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Mark Subintabulat
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Scarecrow
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Shalvan
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Inne sesje
- ↳ Alien Nations
- ↳ Amazonki
- ↳ Pimmonowie
- ↳ Sajikisowie
- ↳ Arena Tryumfu Żelaznego Ognia V.2
- ↳ Borysadowy teatr dramatyczny "To jest Kurwa Dramat"
- ↳ Bots Will Be Watching
- ↳ Panda
- ↳ Rudo
- ↳ Nevrast
- ↳ Glau
- ↳ Merik
- ↳ Shalvan
- ↳ Chromy
- ↳ Mark
- ↳ TSA
- ↳ Liadan
- ↳ Gildia Złota Strzała
- ↳ Heroes of Borysada Online [HoMO]
- ↳ [Drużyna] Gruby
- ↳ [Drużyna] Katharsis
- ↳ [Drużyna] Chromy
- ↳ [Drużyna] Borys
- ↳ [Drużyna] Graf
- ↳ [Drużyna] Eldad
- ↳ [Drużyna] Sru
- ↳ [Drużyna] Mamihlapinatapai
- ↳ [Drużyna] Vyctor
- ↳ [Drużyna] Shalvan
- ↳ [Drużyna] Kikszakus
- ↳ Karczma Niemrawiec
- ↳ Kryptonim: Prospero
- ↳ Metrosada
- ↳ Najciemniej jest tuż przed wschodem słońca
- ↳ Pałuj warchoła!
- ↳ PIZD
- ↳ Pokemon
- ↳ Rycerze & Księżniczki
- ↳ Saga o Bardzo Daleku
- ↳ SESJA PANDY
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Merik
- ↳ Chromy
- ↳ Mark
- ↳ Shalvan
- ↳ Borys
- ↳ Shadowrun: Winter Wonderland
- ↳ TRPG