Zasady i rekrutacja
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Skoro na Moto Moto mieszczą się tyranozaury, to czemu war agon nie mógłby zmieścić trzech pułków.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Tabelki i takie tam mam już wklepane, ale tydzień temu zacząłem robić program, żeby bitwy toczyć online, a nie pół roku na screenach. Jakoś na czas weekendu powinienem to mieć, bo mi trochę robota zabiera czas;/
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Piechota górska - dopowiedzenie - tech pozwala transportować artylerię, ale tylko haubice i moździerze.
Artyleria zadaje tyle samo obrażeń piechocie co pojazdom.
Moździerz - zasięg -1 (2)
Grenadierzy:
F1. - 3 zamiast 4 obrażeń przeciwko pojazdom
Nie mogą zostać wypchnięte przez czołgi.
Czołgi I.1 +1 ataku zamiast +2
Harpie - skill "ruch na mapie strategicznej +1" pozwala też przelatywać przez wrogie jednostki podczas bitwy
War Agony nie mogą załadować jednostki lądowej, jeśli na polu bitwy pozostała tylko jedna. Jeśli war agon będzie załadowany, a na polu bitwy nie zostanie jednostka lądowa, musi ją wysadzić.
1. po wysadzeniu piechoty może natychmiast się poruszyć - może jeszcze zaatakować zamiast się ruszyć
3. atak +4 przeciwko lądowym jednostkom pancernym i bunkrom -> przeciwko lądowym +2 zamiast +4
Artyleria zadaje tyle samo obrażeń piechocie co pojazdom.
Moździerz - zasięg -1 (2)
Grenadierzy:
F1. - 3 zamiast 4 obrażeń przeciwko pojazdom
Nie mogą zostać wypchnięte przez czołgi.
Czołgi I.1 +1 ataku zamiast +2
Harpie - skill "ruch na mapie strategicznej +1" pozwala też przelatywać przez wrogie jednostki podczas bitwy
War Agony nie mogą załadować jednostki lądowej, jeśli na polu bitwy pozostała tylko jedna. Jeśli war agon będzie załadowany, a na polu bitwy nie zostanie jednostka lądowa, musi ją wysadzić.
1. po wysadzeniu piechoty może natychmiast się poruszyć - może jeszcze zaatakować zamiast się ruszyć
3. atak +4 przeciwko lądowym jednostkom pancernym i bunkrom -> przeciwko lądowym +2 zamiast +4
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Informuję, że skończyłem program. Zrobię jeszcze jutro test generalny z jakąś poważną bitwą i możemy zaczynać fazę bitewną.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Meldujcie mi o wszystkich błędach, bo pewnie coś się znajdzie. Już widziałem, że podświetla się czasem bez powodu "wystaw jednostki", ogarnę to przy okazji.
Statki ruszają się inaczej niż piechota, bo strzałki w lewo i w prawo go obracają, a strzałka w górę to ruch do przodu.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Zasady i rekrutacja
kiedy mapa?
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Na razie tyle się zmieniło, że Rudo dwie prowincje zdobył.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2017-06-25, 17:21
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Czas na zrobienie tabelek macie do 23, czyli do końca zlotu.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Zasady i rekrutacja
To jest jakiś zlot w tym roku? xD
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Zasady i rekrutacja
Ni chuja nie da rady
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Zobaczyłbyś jak TSIE staje, gdy się na niej kładę.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Arayo zrezygnowała z gry, Wombaty stają się NPC.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Jeżeli Francis się nie zjawi, bądź nikt nie przejmie Medinatu, to z początkiem fazy bitewnej kraj staje się NPC.
Jeżeli Nevrast nie wyśle tabelki, to Morania pozostanie pod jego władzą, ale za podbój następnych prowincji okupant dostanie tylko 8 punktów, jak za NPC.
Jeżeli Nevrast nie wyśle tabelki, to Morania pozostanie pod jego władzą, ale za podbój następnych prowincji okupant dostanie tylko 8 punktów, jak za NPC.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Aktualizacja:
poprawiony bug z wyrzucaniem z serwa, kiedy statek chciał oddać, a już nie żył
działa plot już nie kontrują jednostek lądowych (ale zasięgu jeszcze nie poprawiałem, więc może źle pokazywać)
na F4 jest fullscreen - czyli jak komuś coś ucina, to powinno być ok teraz
bunkry można stawiać na całej mapie teraz
powinno poprawnie wyświetlać "wystaw jednostki"
poprawiony bug z wyrzucaniem z serwa, kiedy statek chciał oddać, a już nie żył
działa plot już nie kontrują jednostek lądowych (ale zasięgu jeszcze nie poprawiałem, więc może źle pokazywać)
na F4 jest fullscreen - czyli jak komuś coś ucina, to powinno być ok teraz
bunkry można stawiać na całej mapie teraz
powinno poprawnie wyświetlać "wystaw jednostki"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Pupu pan Panda
- Posty: 821
- Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Zasady i rekrutacja
Co z polskimi literami?
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Będzie przy najbliższym apdejcie.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Jakby ktoś był ciekaw, jak się ustawia wszystko w programiku:
F1 - lista techów, na strzałkach się poruszamy, na enterze włączamy/wyłączamy. Zapisz/wczytaj to wiadomo, na TAB zmieniamy edytowanego gracza
F2 - ustawienia mapy:
zapisz, otwórz, generuj - wiadomo
kratki na prawo od "zapisz" - poziom terenu, miast, oś symetrii i całkiem na prawo nazwa bitwy
kratki na prawo od "generuj" - początkowe działa plot, bunkry, limit jednostek lądowych, limit statków
Kratki pod "wczytaj" - liczba graczy, edytowany gracz, sojusz, jednostki (kliknij, żeby dodać do armii)
Całkiem na dole - kolorowa kratka - edytowanie kolorów (RGB), strzałki w górę/dół zmiana koloru, w lewo i prawo - zmiana wartości
Kibel całkiem na prawo - zresetuj ustawienia, wywal jednostki z mapy
Przy włączonym F2 LPM na polu zmienia teren
F3 - można w razie czego wczytać automatyczny zapis
Zmiana kontroli - przytrzymać LPM na kolorowej kratce na lewo od nicku gracza z prawej strony ekranu i wcisnąć strzałkę w prawo
Wszystko powinno się zapisywać do "user\AppData\Local" i tam do podfolderów
F1 - lista techów, na strzałkach się poruszamy, na enterze włączamy/wyłączamy. Zapisz/wczytaj to wiadomo, na TAB zmieniamy edytowanego gracza
F2 - ustawienia mapy:
zapisz, otwórz, generuj - wiadomo
kratki na prawo od "zapisz" - poziom terenu, miast, oś symetrii i całkiem na prawo nazwa bitwy
kratki na prawo od "generuj" - początkowe działa plot, bunkry, limit jednostek lądowych, limit statków
Kratki pod "wczytaj" - liczba graczy, edytowany gracz, sojusz, jednostki (kliknij, żeby dodać do armii)
Całkiem na dole - kolorowa kratka - edytowanie kolorów (RGB), strzałki w górę/dół zmiana koloru, w lewo i prawo - zmiana wartości
Kibel całkiem na prawo - zresetuj ustawienia, wywal jednostki z mapy
Przy włączonym F2 LPM na polu zmienia teren
F3 - można w razie czego wczytać automatyczny zapis
Zmiana kontroli - przytrzymać LPM na kolorowej kratce na lewo od nicku gracza z prawej strony ekranu i wcisnąć strzałkę w prawo
Wszystko powinno się zapisywać do "user\AppData\Local" i tam do podfolderów
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2017-08-26, 09:06
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Można, tylko wybór jest już niewielki.
- królestwo Eleandoru (fioletowe z lewej)
- Medinat - ciemnoniebieskie na środku, tylko już najechane przez wrogów
- Związek Północny - NPC z większą ilością prowincji
Z innych opcji:
- Vinyasa lub Marchia (na środku z lewej, ale to słabe NPC)
- Toril - ciemnozielony (czy jaki to tam jest kolor) na środku mapy, ale toczy wojnę z Markiem i Chromym na wschodzie i już stracił trzy prowincje. Do przejęcia tylko jeśli Mendel nie wróci, a nie wiem jak z nim będzie
Tylko uważaj na Pandę
- królestwo Eleandoru (fioletowe z lewej)
- Medinat - ciemnoniebieskie na środku, tylko już najechane przez wrogów
- Związek Północny - NPC z większą ilością prowincji
Z innych opcji:
- Vinyasa lub Marchia (na środku z lewej, ale to słabe NPC)
- Toril - ciemnozielony (czy jaki to tam jest kolor) na środku mapy, ale toczy wojnę z Markiem i Chromym na wschodzie i już stracił trzy prowincje. Do przejęcia tylko jeśli Mendel nie wróci, a nie wiem jak z nim będzie
Tylko uważaj na Pandę
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Apdejt:
Boost dla harpii:
- +2 ataku na rufę przeciwnika
- koszt paliwa za ruch -50%
1. Najpierw wykonywane są ruchy wewnętrzne (również w ramach sojuszu), następnie ataki na wrogie prowincje.
Czyli nie możecie wysłać jednostek z prowincji Kunn do prowincji Exar, jeżeli nie pozwala na to limit, nawet jeżeli jednostki z prowincji Exar będą atakować inną prowincję.
2. Ale przewiduję dodatkową fazę - możecie zaznaczyć, że JEŻELI wygracie bitwę w Genocidan i zwolni się miejsce w Exar, to przesuwacie tam jednostki z Kunn. Ale pod jednym warunkiem :) że prowincji Kunn ani Exar nic innego nie zaatakuje lub nie zajmie.
3. Jeżeli dwie prowincje atakują siebie nawzajem, to bitwa toczy się na neutralnym terenie i nie dostajecie do obrony bunkrów ani dział przeciwlotniczych. Zwycięzca zagarnia atakowaną prowincję. Jeżeli armie idą tą samą trasą - zawsze dochodzi do bitwy.
Pytajcie o inne możliwe scenariusze, to opiszę.
5. Jak wiecie - w prowincji może stacjonować armia lub flota tylko jednego gracza. Bo mi się nie chce tego kolorować :))) ale mogę pomyśleć nad rozwiązaniem technicznym, jeśli potrzebujecie takiej możliwości. Jak wolicie?
DYLEMAT - do tej pory, gdy armie sojuszników wspólnie atakowały jakąś prowincję, to nie dzieliły wspólnie limitu 12 jednostek lądowych i 10 statków. Na razie nie miało to znaczenia, ale de facto balans jest tu raczej mierny (nawet jeśli w walce limit maksymalnej liczby jednostek na polu bitwy już obowiązuje). Możemy to tak zostawić, jeśli wszyscy gracze się na to zgodzą, lub uzgodnić, że obie armie sojusznicze atakujące daną prowincję muszą się zmieścić w limicie 12 jednostek lądowych i 10 powietrznych. Inne rozwiązania są chyba zbyt skomplikowane.
Proszę o głos.
Boost dla harpii:
- +2 ataku na rufę przeciwnika
- koszt paliwa za ruch -50%
DOPRECYZOWANIE ROZMIESZCZANIA I PRZESUWANIA JEDNOSTEK
1. Najpierw wykonywane są ruchy wewnętrzne (również w ramach sojuszu), następnie ataki na wrogie prowincje.
Czyli nie możecie wysłać jednostek z prowincji Kunn do prowincji Exar, jeżeli nie pozwala na to limit, nawet jeżeli jednostki z prowincji Exar będą atakować inną prowincję.
2. Ale przewiduję dodatkową fazę - możecie zaznaczyć, że JEŻELI wygracie bitwę w Genocidan i zwolni się miejsce w Exar, to przesuwacie tam jednostki z Kunn. Ale pod jednym warunkiem :) że prowincji Kunn ani Exar nic innego nie zaatakuje lub nie zajmie.
3. Jeżeli dwie prowincje atakują siebie nawzajem, to bitwa toczy się na neutralnym terenie i nie dostajecie do obrony bunkrów ani dział przeciwlotniczych. Zwycięzca zagarnia atakowaną prowincję. Jeżeli armie idą tą samą trasą - zawsze dochodzi do bitwy.
Pytajcie o inne możliwe scenariusze, to opiszę.
5. Jak wiecie - w prowincji może stacjonować armia lub flota tylko jednego gracza. Bo mi się nie chce tego kolorować :))) ale mogę pomyśleć nad rozwiązaniem technicznym, jeśli potrzebujecie takiej możliwości. Jak wolicie?
DYLEMAT - do tej pory, gdy armie sojuszników wspólnie atakowały jakąś prowincję, to nie dzieliły wspólnie limitu 12 jednostek lądowych i 10 statków. Na razie nie miało to znaczenia, ale de facto balans jest tu raczej mierny (nawet jeśli w walce limit maksymalnej liczby jednostek na polu bitwy już obowiązuje). Możemy to tak zostawić, jeśli wszyscy gracze się na to zgodzą, lub uzgodnić, że obie armie sojusznicze atakujące daną prowincję muszą się zmieścić w limicie 12 jednostek lądowych i 10 powietrznych. Inne rozwiązania są chyba zbyt skomplikowane.
Proszę o głos.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Zasady i rekrutacja
Jestem za tym aby można było atakować dużą ilością jednostek jak ja będę miał z sojusznikami więcej, a aby nie można było atakować większą ilością jednostek jak ktoś bedzie atakował mnie
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Ty się liczysz za -1.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Zasady i rekrutacja
Pamiętajcie, że jak 2 armie atakują jedną prowincję to i tak jak zwyciężą to tylko jedna zostaje a druga wraca na pole skąd atakowała. Oznacza to, że i tak poniesione zostały koszty za paliwo i czas - bo jednak ta jednostka nie zmieniła swojego miejsca pobytu. W związku z tym postuluję aby pozostawić dotychczasowy system to jest każdy z graczy może zaatakować daną prowincję 10 statkami i 12 jednostkami lądowymi. Z drugiej strony jeżeli front będzie wyglądał tak, że z jednej strony 2 armie atakują wrogą prowincję a z drugiej strony 2 inne armie atakują stamtąd to może zdarzyć się bitwa na neutralnym gruncie 2 vs 2 co jest moim zdaniem ok.
Jeżeli chodzi o całkiem nową mechanikę to można zrobić coś takiego jak rozkaz obrony/wsparcia. Czyli gracz przewiduje że zostanie zaatakowany to w prowincji A to jeżeli jest sąsiednia armia w sąsiedniej prowincji B to może wydać rozkaz wspierania obrony prowincji A. Jeżeli dojdzie do bitwy to ta armia powiększy limit o swoją ilość a jak nie zostanie zaatakowana to ruch zostanie zmarnowany tak samo jak ewentualna ropa wykorzystana na ruch.
Jeżeli chodzi o całkiem nową mechanikę to można zrobić coś takiego jak rozkaz obrony/wsparcia. Czyli gracz przewiduje że zostanie zaatakowany to w prowincji A to jeżeli jest sąsiednia armia w sąsiedniej prowincji B to może wydać rozkaz wspierania obrony prowincji A. Jeżeli dojdzie do bitwy to ta armia powiększy limit o swoją ilość a jak nie zostanie zaatakowana to ruch zostanie zmarnowany tak samo jak ewentualna ropa wykorzystana na ruch.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Proszę Shalvana i Chromego o wypowiedzi.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Zasady i rekrutacja
Proszę o raport komisji.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Zasady i rekrutacja
No dobra, mi pasuje ta opcja, że na bitwę można wystawić max 12 lądowych i 10 powietrznych.
Ewentualnie tak jak Mark pisze, żeby przy walkach 2 vs 1 można było dosłać wsparcie z sąsiedniej prowincji aby "wyrównać" ilość walczących. Ale czuję, że z tym będzie dużo burdelu (jak w sumie z całym v10 )
Ewentualnie tak jak Mark pisze, żeby przy walkach 2 vs 1 można było dosłać wsparcie z sąsiedniej prowincji aby "wyrównać" ilość walczących. Ale czuję, że z tym będzie dużo burdelu (jak w sumie z całym v10 )
Re: Zasady i rekrutacja
Utrzymac limit, wsparcie za duzy bagałagan.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.