Dostępne jednostki w grze:
Miejsce przepoczwarzeń
Tragarz - podstawowa jednostka każdej osady, można przeszkolić ją na inne jednostki. Zbiera i dostarcza surowce. Koszty szkolenia 10 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Budowniczy - jednostka umożliwiająca wznoszenie i naprawę innych budowli. Koszty szkolenia 30 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Naukowiec - jednostka odpowiedzialna za przeprowadzanie badań. Potrzebna do funkcjonowania: Laboratorium, Banku, Jaskini mądrości. Koszty szkolenia 70 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Drwal - jednostka zbierająca drewno. Koszty szkolenia 40 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Kamieniarz - jednostka zbierająca kamień. Koszty szkolenia 40 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Kopalni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Założyciel miasta - jednostka mogąca założyć nową kolonie. Koszty szkolenia 100 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Dyplomata - jednostka przyjmująca oferty pokoju, rozejmu lub wojny. Można wysłać ją do obcej nacji w celu wypowiedzenia wojny, zawarcia pokoju lub rozejmu. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Ambasady. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Zwiadowca - jednostka posiadająca większe pole widzenia. Koszty szkolenia 50 monet. Potrzebna do funkcjonowania : Wieży obserwacyjnej. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Łowca - jednostka polująca na zwierzęta, zbiera pożywienie. Można wykorzystać ją jako podstawową jednostkę wojskową. Koszty szkolenia 40 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości. Wykorzystana w ataku zadaje 2 x 10 obrażeń na fazę.
Hodowca robaków - jednostka mogąca prowadzić uprawę robaków. Koszty szkolenia 50 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Hodowli robaków. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Mistrz orgii - jednostka potrzebna do funkcjonowania: Pałacu rozpusty. Koszty szkolenia 50 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Kupiec - jednostka mogąca prowadzić wymianę surowców między osadami, jak również sprzedawanie ich innym nacjom i skupowanie ich. Koszty szkolenia 50 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Policjant - jednostka zwalczająca przestępczość, może być wykorzystana jako podstawowa jednostka bojowa. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Posterunku policji. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Obwoływacz - jednostka ogłaszająca wieści podczas wojny, pokoju i rozejmu. Zwiększa zadowolenie społeczne. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Gniazda informacji. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Robacznik - jednostka wytwarzająca lizakowe robaki. Koszty szkolenia 60 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Robacznika Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Żelazogryz - jednostka produkująca broń. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Zbrojowni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Gladiator - jednostka zwiększająca zadowolenie społeczne podczas pracy. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Areny. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Kapłan - jednostka odprawiająca obrzędy. Może leczyć inne jednostki. Zwiększa zadowolenie społeczne. Koszty szkolenia 100 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Świątyni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Koszary
Pyro - podstawowa dystansowa jednostka bojowa, miota ognistymi kulami. Koszty szkolenia 100 monet, 2 jednostki drewna. Posiada 100 punktów wytrzymałości. Zadaje 2 x 20 punktów obrażeń na fazę.
Wojownik - podstawowa lekka jednostka walcząca w ręcz. Koszty szkolenia 380 monet, 1 jednostka broni. Posiada 150 punktów wytrzymałości. Zadaje 3 x 10 punktów obrażeń na fazę.
Berserker - podstawowa ciężka jednostka walcząca w ręcz. Koszty szkolenia 460 monet, 1 jednostka broni. Posiada 175 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 40 punktów obrażeń na fazę.
Sabotażysta - specjalna jednostka podstawowa. Po dotarciu do celu eksploduje niszcząc, bądź znacznie uszkadzając cel. Koszty szkolenia 300 monet, 4 jednostki broni. Posiada 50 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 400 punktów obrażeń na fazę.
Wylęgarnia
Jadopluj - elitarna bojowa jednostka dystansowa. Miota w przeciwników kulami kwasu. Koszty szkolenia 500 monet, 2 jednostki broni. Posiada 225 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 50 punktów obrażeń na fazę.
Strażnik roju - elitarna bojowa jednostka walcząca wręcz. Zadaje znaczne obrażenia, lecz wolna. Koszty szkolenia 600 monet, 5 jednostek broni. Posiada 250 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 70 punktów obrażeń na fazę.
Harak - specjalna elitarna bojowa jednostka. Po dotarciu do celu eksploduje niszcząc, bądź znacznie uszkadzając cel. Koszty szkolenia 400 monet, 1 jednostka broni. Posiada 250 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 600 punktów obrażeń na fazę.
Miejsce kultu
Boski sługa - elitarna magiczna jednostka dystansowa, miota magicznymi pociskami. Koszty szkolenia 500 monet, 2 jednostki broni. Posiada 175 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 40 punktów obrażeń na fazę.
Zaklinacz - elitarna magiczna jednostko dystansowa, miota kulami energii, zadaje znaczne obrażenia, jest stosunkowo wolna. Koszty szkolenia 600 monet, 6 jednostek broni. Posiada 200 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 50 punktów obrażeń na fazę.
Jednostki
Przejdź do
- Ogólnie
- ↳ Sprawy najwyższej wagi
- ↳ Społeczność masońska
- ↳ Z dala od świadomej szarańczy - OFFTOP
- ↳ Borysadopedia
- Sesje
- ↳ Borysada v11 Ancient
- ↳ Poprzednie rundy
- ↳ Archiwa 1 rundy
- ↳ Archiwa 2 rundy
- ↳ Świątynny dziedziniec
- ↳ Archiwa 3 rundy
- ↳ Archiwa 4 rundy
- ↳ Karczma Niemrawiec 2
- ↳ Harmegiddo Tale
- Sesje wstrzymane
- ↳ Cyberpunk 2020
- ↳ Pierwsza przygoda
- ↳ Perłowy Renesans
- ↳ Arena Tryumfu Żelaznego Ognia V.3
- Archiwum
- ↳ Borysady
- ↳ Borysada v6
- ↳ Ogólne
- ↳ Zasady
- ↳ Sprawy organizacyjne
- ↳ Centrum zniszczenia
- ↳ Biblioteka
- ↳ Borysada
- ↳ Podmioty niezależne
- ↳ Kerrigen
- ↳ Tajne
- ↳ Agonia
- ↳ Tajne
- ↳ Wielkie Księstwo Lynn
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Tritendu
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Wielkiego Malhaaz
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Kninyrsk
- ↳ Tajne
- ↳ Księstwo Ahravanu
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Leśnego Wichru
- ↳ Tajne
- ↳ Meriel
- ↳ Tajne
- ↳ Związek Westronu
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Del'Arte
- ↳ Tajne
- ↳ Symmachia Karchedonu
- ↳ Tajne
- ↳ Protektorat Natheela
- ↳ Tajne
- ↳ Związek Północny
- ↳ Tajne
- ↳ Kaganat Słońca i Księżyca
- ↳ Tajne
- ↳ Kovir Powyss
- ↳ Tajne
- ↳ Stare państwa
- ↳ Zakonne Księstwo Mardenburg
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Sertylii
- ↳ Tajne
- ↳ Wieczne Imperium
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Damery
- ↳ Tajne
- ↳ Księstwo Cane
- ↳ Tajne
- ↳ Cesarstwo Grammoru
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Sauyex
- ↳ Tajne
- ↳ Borysada w jednym państwie
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Borysada v7
- ↳ Borysada v7
- ↳ Regulamin, rekrutacja i zasady
- ↳ Bohaterowie niezależni
- ↳ Biblioteka
- ↳ VIRGO
- ↳ Korpus Piechoty Morskiej
- ↳ Komitet Bezpieczeństwa, "Firma"
- ↳ Koalicja Rozwojowa
- ↳ Sefir
- ↳ Gwardia
- ↳ New Order
- ↳ Unitáte Venturum
- ↳ Hydroponny Corporation
- ↳ Rodzina
- ↳ S.E.N.
- ↳ Żniwiarze
- ↳ Wirtuozi zbrodni
- ↳ Rewolwerowcy "Eldar Bluebird"
- ↳ Umbrella Corporation
- ↳ Whalers
- ↳ Projekt Tyrea
- ↳ Pustkowia, góry i dziewicza natura
- ↳ Zajebista Borysada v7
- ↳ Borysada v7
- ↳ Borysada v8
- ↳ Gra
- ↳ Zasady
- ↳ Encyklopedia
- ↳ Rejestracja
- ↳ Tajne GMów
- ↳ Ciekawe zdarzenia
- ↳ Wojny
- ↳ Wydarzenia
- ↳ Traktaty
- ↳ Państwa
- ↳ Przykładowe państwo
- ↳ Königreich
- ↳ Tajne Niemców
- ↳ Borysada v9
- ↳ Dział organizacyjny
- ↳ A&A
- ↳ Thorn Corporation
- ↳ Horsemen
- ↳ Aradyści
- ↳ Standard Dynamics Industry
- ↳ Nurse Grenade
- ↳ BATELS
- ↳ Borysada v10
- ↳ Borysada v10
- ↳ Beta
- ↳ Panda
- ↳ Falkenhayn
- ↳ Chromy
- ↳ Glau
- ↳ Hoetzendorf
- ↳ Joffre
- ↳ Brusiłow
- ↳ French
- ↳ Kemal
- ↳ Pershing
- ↳ Panda [WHALERS CZARNI NINDŻA XDDD]
- ↳ Wieści ze świata
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor]
- ↳ Francis [Medinat Yisra'el]
- ↳ Rudo [Ziemie Rodziny Scarafaggio]
- ↳ Gruba [Kraina wombatów chujujuj...]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Jaszczur [Szogunat Reptiliański]
- ↳ Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Mark [Święte Cesarstwo Lechickie]
- ↳ Nevrast [Morania]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu]
- ↳ Ambasady
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Francis [Yisra'el]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Scarafaggio [Rudo]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Gruba [Wombaty]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Baramuk [Teokracja]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Mark [Lechia]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Nevrast [Morania]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Scarafaggio [Rudo]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Gruba [Wombaty]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Baramuk [Teokracja]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Mark [Lechia]
- ↳ Francis [Yi'srael] / Nevrast [Morania]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Gruba [Wombaty]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Jaszczur [Szogunat]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Mark [Lechia]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Nevrast [Morania]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Baramuk [Teokracja]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Mark [Lechia]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Nevrast [Morania]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Jaszczur [Szogunat]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Mark [Lechia]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Nevrast [Morania]
- ↳ Jaszczur [Szogunat] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Jaszczur [Szogunat] / Mark [Lechia]
- ↳ Jaszczur [Teokracja] / Nevrast [Morania]
- ↳ Chromy [Streamline Republic] / Mark [Lechia]
- ↳ Chromy [Streamline Republic] / Nevrast [Morania]
- ↳ Mark [Lechia] / Nevrast [Morania]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Speedek [Królestwo Eleandor]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Scarafaggio [Rudo]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Jaszczur [Teokracja Soulesańska]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Streamline Republic [Chromy]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Mark [Cesarstwo Lechickie]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Nevrast [Morania]
- ↳ TAJNE I POÓFNE :) XD
- ↳ Miniborysada
- ↳ Królestwo Noshornu
- ↳ Hasagi
- ↳ Nowa Libertia
- ↳ Cardolin
- ↳ Cesarstwo Leichen
- ↳ Gadahalm
- ↳ Edycje "K"
- ↳ Borysada K1
- ↳ Ogólne
- ↳ Zachód
- ↳ Centrum
- ↳ Wschód
- ↳ Borysada K2
- ↳ Frakcja Pandy
- ↳ Frakcja Chromego
- ↳ Frakcja Shalvana
- ↳ Frakcja Marka
- ↳ Frakcja Borysa
- ↳ Ripleje
- ↳ K3: Enemy Unknown
- ↳ Chromy
- ↳ Rudo
- ↳ Panda
- ↳ Shalvan
- ↳ Mark
- ↳ Borys
- ↳ K4
- ↳ Sesje "Y"
- ↳ Zombiesada
- ↳ Stajnie Pandy
- ↳ Zerosada
- ↳ ROTA
- ↳ Riders of the apocalypse
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Chromy
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Mark Subintabulat
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Sigun
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Scarecrow
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Shalvan
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Michael Angelius
- ↳ Arion Minstrel
- ↳ Zelna Zielarka
- ↳ Arista Darka
- ↳ Ranjir
- ↳ polomat14
- ↳ Rada Klanów
- ↳ Riders of the apocalypse v2
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Chromy
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Mark Subintabulat
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Scarecrow
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Shalvan
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Inne sesje
- ↳ Alien Nations
- ↳ Amazonki
- ↳ Pimmonowie
- ↳ Sajikisowie
- ↳ Arena Tryumfu Żelaznego Ognia V.2
- ↳ Borysadowy teatr dramatyczny "To jest Kurwa Dramat"
- ↳ Bots Will Be Watching
- ↳ Panda
- ↳ Rudo
- ↳ Nevrast
- ↳ Glau
- ↳ Merik
- ↳ Shalvan
- ↳ Chromy
- ↳ Mark
- ↳ TSA
- ↳ Liadan
- ↳ Gildia Złota Strzała
- ↳ Heroes of Borysada Online [HoMO]
- ↳ [Drużyna] Gruby
- ↳ [Drużyna] Katharsis
- ↳ [Drużyna] Chromy
- ↳ [Drużyna] Borys
- ↳ [Drużyna] Graf
- ↳ [Drużyna] Eldad
- ↳ [Drużyna] Sru
- ↳ [Drużyna] Mamihlapinatapai
- ↳ [Drużyna] Vyctor
- ↳ [Drużyna] Shalvan
- ↳ [Drużyna] Kikszakus
- ↳ Karczma Niemrawiec
- ↳ Kryptonim: Prospero
- ↳ Metrosada
- ↳ Najciemniej jest tuż przed wschodem słońca
- ↳ Pałuj warchoła!
- ↳ PIZD
- ↳ Pokemon
- ↳ Rycerze & Księżniczki
- ↳ Saga o Bardzo Daleku
- ↳ SESJA PANDY
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Merik
- ↳ Chromy
- ↳ Mark
- ↳ Shalvan
- ↳ Borys
- ↳ Shadowrun: Winter Wonderland
- ↳ TRPG