Labolatorium
: 2016-01-08, 17:18
W poniższym poście opisuj badaną technologię i ile przeznaczasz na jej cel dochodów.
• Wieża obserwacyjna – zapewni a dobry widok na otaczające tereny
• Drwal – ścina drzewo wokół koloni dzięki czemu masz drewno
• Łowca - zdobywa świeże mięso, zapewniając ważne rezerwy żywnościowe
• Rolnictwo – Badania nad rolnictwem pomagają opracować nowe metody zwiększania zasobów żywnościowych
• Ambasada – jest niezbędna jeżeli chcesz nawiązać i podtrzymywać stosunki dyplomatyczne z innymi nacjami
• Pismo – opracowanie pisma to ważny postęp technologiczny. Dzięki niemu możesz rozwinąć rynek, wydawać gazety, itp.
• Magazyn – zapewnia miejsce dla wszystkich zebranych surowców
• Hodowla grzybów – grzyby służą nie tylko jako pożywienie, ale też jako podstawa handlu
• Karczma – Wraz z rozkwitem koloni, potrzebne będzie miejsce rozrywki, które zwiększy motywację do pracy
• Targowisko – centrum wymiany towarów w twojej kolonii, a także handlu z innymi nacjami w czasach pokoju
• Prawo – Aby wprowadzić prawo w życie, musisz stworzyć siły policyjne, które będą zwalczały przestępczość w wiosce
• Gazeta – Dostarczanie wieści utrzymuje motywację i morale w czasie wojny
• Koszary – umożliwiają szkolenie podstawowych jednostek bojowych
• Świątynia – Jeśli populacja osiągnęła odpowiednią wielkość, kolonia będzie potrzebować świątyni, aby czcić swoich bogów
• Gorzelnia – produkuje najważniejsze dobra konsumpcyjne: sok grzybowy
• Metalurgia – dzięki metalurgii nauczysz się jak wydobywać rudę oraz jak przetwarzać ją na żelazo, aby móc produkować solidne narzędzia
• Mały posterunek – pozwala na rozszerzenie terenów miejskich. Z wysokości wierzy możesz także bronić swoich wylęgarni
• Bank – pozwala poprawić relacje handlowe i zwiększyć profit
• Duży dom – zapewnia więcej tańszego miejsca lęgowego dla koloni
• Cyrk – zapewnia koloni rozrywkę kiedy tylko populacja osiągnie określoną wielkość..
• Sabotażysta – może wkraść się niezauważony do osad przeciwników i poważnie uszkodzić wybrane cele
• Duży posterunek – dzięki ogromnej wysokości tego posterunku, straże mogą chronić większy obszar wokół niego
• Biblioteka –przyśpiesza badania naukowe w koloniach
• Kamieniarz – może kuć w skalnych masywach, wydobywając kamienie potrzebne do budowy domów
• Hodowla grzybów – na tej plantacji uzyskujesz ziarna kakao, które służą nie tylko jako pożywienie, ale też jako podstawo handlu
• Wojownik – szybki wojownik posługujący się mieczem, potrafi zadać dwukrotnie większe obrażenie niż łucznik
• Farma – na farmie tresuje się dzikie zwierzęta, aby mogli na nich jeździć wojownicy
• Magia – Za pomocą sztuki magii można stworzyć potężnych wojowników
• Młocarz – jest najsilniejszym wojownikiem Pimmonów, a tam gdzie uderzy jego młot nie wyrośnie już nawet trawa
• Eksplodus – to zwierzę potrafi dokonać czegoś niesamowitego – gdy znajdzie się w szeregach wrogów nadyma się aż eksploduje
• Mistrz magii – poprzez długą medytację mistrz magii potrafi uzyskać wspaniałe zaklęcia
• Nektarus – jest najsilniejszym zwierzęciem na całym świecie i może strać się najpotężniejszą bronią
• Wieża obserwacyjna – zapewni a dobry widok na otaczające tereny
• Drwal – ścina drzewo wokół koloni dzięki czemu masz drewno
• Łowca - zdobywa świeże mięso, zapewniając ważne rezerwy żywnościowe
• Rolnictwo – Badania nad rolnictwem pomagają opracować nowe metody zwiększania zasobów żywnościowych
• Ambasada – jest niezbędna jeżeli chcesz nawiązać i podtrzymywać stosunki dyplomatyczne z innymi nacjami
• Pismo – opracowanie pisma to ważny postęp technologiczny. Dzięki niemu możesz rozwinąć rynek, wydawać gazety, itp.
• Magazyn – zapewnia miejsce dla wszystkich zebranych surowców
• Hodowla grzybów – grzyby służą nie tylko jako pożywienie, ale też jako podstawa handlu
• Karczma – Wraz z rozkwitem koloni, potrzebne będzie miejsce rozrywki, które zwiększy motywację do pracy
• Targowisko – centrum wymiany towarów w twojej kolonii, a także handlu z innymi nacjami w czasach pokoju
• Prawo – Aby wprowadzić prawo w życie, musisz stworzyć siły policyjne, które będą zwalczały przestępczość w wiosce
• Gazeta – Dostarczanie wieści utrzymuje motywację i morale w czasie wojny
• Koszary – umożliwiają szkolenie podstawowych jednostek bojowych
• Świątynia – Jeśli populacja osiągnęła odpowiednią wielkość, kolonia będzie potrzebować świątyni, aby czcić swoich bogów
• Gorzelnia – produkuje najważniejsze dobra konsumpcyjne: sok grzybowy
• Metalurgia – dzięki metalurgii nauczysz się jak wydobywać rudę oraz jak przetwarzać ją na żelazo, aby móc produkować solidne narzędzia
• Mały posterunek – pozwala na rozszerzenie terenów miejskich. Z wysokości wierzy możesz także bronić swoich wylęgarni
• Bank – pozwala poprawić relacje handlowe i zwiększyć profit
• Duży dom – zapewnia więcej tańszego miejsca lęgowego dla koloni
• Cyrk – zapewnia koloni rozrywkę kiedy tylko populacja osiągnie określoną wielkość..
• Sabotażysta – może wkraść się niezauważony do osad przeciwników i poważnie uszkodzić wybrane cele
• Duży posterunek – dzięki ogromnej wysokości tego posterunku, straże mogą chronić większy obszar wokół niego
• Biblioteka –przyśpiesza badania naukowe w koloniach
• Kamieniarz – może kuć w skalnych masywach, wydobywając kamienie potrzebne do budowy domów
• Hodowla grzybów – na tej plantacji uzyskujesz ziarna kakao, które służą nie tylko jako pożywienie, ale też jako podstawo handlu
• Wojownik – szybki wojownik posługujący się mieczem, potrafi zadać dwukrotnie większe obrażenie niż łucznik
• Farma – na farmie tresuje się dzikie zwierzęta, aby mogli na nich jeździć wojownicy
• Magia – Za pomocą sztuki magii można stworzyć potężnych wojowników
• Młocarz – jest najsilniejszym wojownikiem Pimmonów, a tam gdzie uderzy jego młot nie wyrośnie już nawet trawa
• Eksplodus – to zwierzę potrafi dokonać czegoś niesamowitego – gdy znajdzie się w szeregach wrogów nadyma się aż eksploduje
• Mistrz magii – poprzez długą medytację mistrz magii potrafi uzyskać wspaniałe zaklęcia
• Nektarus – jest najsilniejszym zwierzęciem na całym świecie i może strać się najpotężniejszą bronią