Steampunk
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
Re: Steampunk
Ogólnie, to poziom administracji i logistyki pozwala Ci na wydawanie 6 punktów w technologie, a nie jak do tej pory 4. Na razie rozwój zatrzymał się na 12 turze (spowodowane opieszałością graczy...).
Będę pisał o atucie i technologii jako takiej. Zacznijmy od rzeczy najmniej fajnych.
Pancerze: na lekkie skóry za mało, chyba że niechlujne płaty pozszywane ze sobą. Bardziej polecam w takim wypadku zwykłe koszule.
Kuszę: przyzwoity poziom, lecz z powodu niskiego poziomu umiejętnego obchodzenia się z materiałem są one dość toporne i jest ich mało.
Bronie drzewcowe: dzidy... niekiedy tępe.
Piechota lekka: w miarę wyszkolona, lecz daje o sobie znać brak uzbrojenia.
Co do atutu:
Broni palniej jako takiej jeszcze nie posiadasz. Jak na razie są prekursory, czyli ogniste lance (zasięg płomienia tak ok 2m + siekańce do 15m).
Mechanizacja + Machiny wojenne: tutaj już bardziej można się popisać. Jesteś w stanie wykonać sporych rozmiarów balisty trój strzałowe, o szybszym przeładunku dzięki wprowadzonym usprawnieniom (ładowane i naciągane za pomocą ludzi).
Poziom machin wojennych i oblężniczych sumuje się, tak więc daje to dodatkowe bonusy.
Mechanizacja wpływa ogólnie na rozwój kraju (koła, pługi do orania... rozumiesz...)
(powiem, że jak wynajdziesz broń palną a już niedługo, to masz w zasięgu kartaczownicę... (najpierw oczywiście organki))
Będę pisał o atucie i technologii jako takiej. Zacznijmy od rzeczy najmniej fajnych.
Pancerze: na lekkie skóry za mało, chyba że niechlujne płaty pozszywane ze sobą. Bardziej polecam w takim wypadku zwykłe koszule.
Kuszę: przyzwoity poziom, lecz z powodu niskiego poziomu umiejętnego obchodzenia się z materiałem są one dość toporne i jest ich mało.
Bronie drzewcowe: dzidy... niekiedy tępe.
Piechota lekka: w miarę wyszkolona, lecz daje o sobie znać brak uzbrojenia.
Co do atutu:
Broni palniej jako takiej jeszcze nie posiadasz. Jak na razie są prekursory, czyli ogniste lance (zasięg płomienia tak ok 2m + siekańce do 15m).
Mechanizacja + Machiny wojenne: tutaj już bardziej można się popisać. Jesteś w stanie wykonać sporych rozmiarów balisty trój strzałowe, o szybszym przeładunku dzięki wprowadzonym usprawnieniom (ładowane i naciągane za pomocą ludzi).
Poziom machin wojennych i oblężniczych sumuje się, tak więc daje to dodatkowe bonusy.
Mechanizacja wpływa ogólnie na rozwój kraju (koła, pługi do orania... rozumiesz...)
(powiem, że jak wynajdziesz broń palną a już niedługo, to masz w zasięgu kartaczownicę... (najpierw oczywiście organki))
Alea iacta est
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
- Scarecrow
- Posty: 74
- Rejestracja: 2015-08-15, 00:40
Re: Steampunk
Interesują mnie przy obecnym przyroście technologii: 3-strzałowe kusze, broń palna, wielostrzałowe balisty, podstawowe miotane granaty, możliwość srebrzenia kling cienką warstwą metalu. Jak rzecz się ma?
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
Re: Steampunk
Jesteś wstanie wytwarzać już arkebuzy, lecz niestety w małych ilościach (jest to spowodowanie dużym zapotrzebowaniem na surowce do ich wykonania, a słabym ich pozyskiwaniem).
To samo tyczy się 3 strzałowych kusz.
Jak na razie możesz produkować jednostrzałowe balisty.
Możesz srebrzyć klingi, próby zostały już podjęte, jednak srebro jak na razie odłupuje się z nich przy mocniejszym uderzeniu.
Na granaty jeszcze niestety za wcześnie, kilku twoich inżynierów przypłaciło to życiem...
To samo tyczy się 3 strzałowych kusz.
Jak na razie możesz produkować jednostrzałowe balisty.
Możesz srebrzyć klingi, próby zostały już podjęte, jednak srebro jak na razie odłupuje się z nich przy mocniejszym uderzeniu.
Na granaty jeszcze niestety za wcześnie, kilku twoich inżynierów przypłaciło to życiem...
Alea iacta est