Strona 2 z 2

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-07, 19:13
autor: Borys
DZIEŃ SIÓDMY

Dlanor ciosa desek 4
Chromy ukończył wieżę! Od następnej tury zacznie informować o tym, co dzieje się w lesie! Morale +3
Borys wraca ze sztukami żywności w liczbie 4, proch-1
Panda przyrządza porcji gotowanej strawy 4
Mark przyrządza porcji gotowanej strawy 3
Merik wziął surowicę, wykorzystał akcję i nie może zaczynać drugiej (ładować armaty)

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 11 - 1 = 10
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3 - 1 = 2
Deski (ciosane z drewna) - 0 + 4 = 4 - 4 = 0
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13 + 4 = 17 - 7 = 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 7 = 8
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1 - 1 = 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0

Morale:
Borys - 13 + 3 = 16 = 15
Panda - 11 + 3 = 14
Mark - 8 + 3 = 11
Chromy - 10 + 3 = 13
Dlanor - 14 + 3 = 17 = 15
Merik - 9 + 3 = 13

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-07, 19:33
autor: Glau
Ja pierniczę, co ja mam zrobić z tym morale

Mark gotowane
Merik gotowane
Dlanor gotowane i idzie na wartę
Borys pości i idzie na wartę
Chromy pości i śpi
Panda pości i śpi

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-08, 19:38
autor: Borys
INFO z wieży: TSA wbiła do lasu...

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 8 - 3 = 5

Morale:
Borys - 15 - 2 - 2 = 11
Panda - 14 - 2 = 12
Mark - 11 - 1 = 11
Chromy - 13 - 2 - 3 = 8
Dlanor - 15 - 1 = 14
Merik - 13

Dlanor i Borys nie zauważyli nocą niczego niepokojącego.

ZACZYNASZ DZIEŃ ÓSMY

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-08, 19:45
autor: Glau
Dlanor robi dechy
Panda gotuje
Merik ładuje cannona
Mark sra
Chromy robi dechy
Borys gotuje

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-09, 19:32
autor: Borys
DZIEŃ ÓSMY

Wieża: w następnej turze w okolice fortu dotrze karawana
Dlanor ciosa desek 4
Panda przyrządza porcji 5
Merik załadował armatę
Mark zrobił kupę. Mark morale +2
Zaraz rozległy się jednak krzyki "KTO KURWA TUTAJ NASRAŁ ZA POJEB"
Borys, Dlanor, Chromy, Panda, Merik morale - 1
Pojawiają Ci się nowe akcje:
- wyrzuć kupę
- zostaw kupę przed bramą
- załaduj armaty kupą
- wrzuć kupę do skrzyni
Chromy ciosa desek 4
Borys przyrządza ... coś, ale to chyba zjadliwe... porcji: 1

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 10
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 - 2 = 0
Deski (ciosane z drewna) - 0 + 8 = 8
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 10 - 6 = 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 + 6 = 11
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0

Morale:
Borys - 11 - 1 = 10
Panda - 12 - 1 = 11
Mark - 11 + 2 = 13
Chromy - 8 - 1 = 7
Dlanor - 14 - 1 = 13
Merik - 13 - 1 = 12

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-09, 19:48
autor: Glau
CHromy wóda
Reszta gotowane.
Panda warta

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-11, 21:02
autor: Borys
NOC ÓSMA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 11 - 5 = 6
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 - 1 = 3
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 10 - 1 = 9

Morale:
Borys - 10
Panda - 11 - 1 = 10
Mark - 13 - 1 = 12
Chromy - 7 - 2 = 5 + 4 = 9
Dlanor - 13
Merik - 12

Panda stał samotnie na warcie, wypatrując zbliżającego się potwora, kiedy nagle...

obrazek


Cień zamajaczył na krawędzi lasu. Bestia chwyciła wyrwane drzewo i rzuciła nim w bramę, roztrzaskując ją. Wbiegła do obozu i z otwartym pyskiem próbowała połknąć Pandę. Ten jednak wystrzelił jej celnie prosto w gardziel. Monstrum zakwiliło i zaniechało dalszego ataku, wracając do lasu. :-| proch-1
Brama wymaga naprawy z 4 bel drewna.

ZACZYNASZ DZIEŃ DZIEWIĄTY!
W pobliże obozu dociera karawana (czterech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 22-25 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 1-2 medykamentów, 8-10 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-11, 22:20
autor: Glau
Borys poluje
Dlanor rąbie drzewo
Chromy robi deski
Panda ładuje do skrzyni gówno na spodzie, złoto na górze i handluje
Mark poluje
Merik robi skrzynię

BTW: nie powinienem dostać infa z wieży? Rozumiem, że to dlatego, że niczego nie muszę się spodziewać.

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-13, 19:45
autor: Borys
DZIEŃ DZIEWIĄTY

Borys wraca z surową żywnością w ilości 5
Dlanor wraca z drewnem w ilości 3
Chromy ciosa desek 2
Panda wymienia gówno - złoto - złoto na 23 sztuk prochu, 2 alkoholu, 2 medykamentów i 10 kul armatnich
ACHIEVEMENT: ŻADEN PIENIĄDZ NIE ŚMIERDZI
Obrazek
Mark wraca z żywnością w ilości 4
Merik majstruje skrzynkę, desek -3
Wieża: do fortu zbliża się kolejna wroga armia (siła bojowa około 40-60), dotrze następnej nocy (nocy dziesiątej)

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 9 - 2 = 7 + 23 = 30
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4 - 2 = 2
Drewno (do przerobienia na deski) - 0 + 3 = 3 - 1 = 2
Deski (ciosane z drewna) - 8 + 2 = 10 - 3 = 7
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5 + 10 = 15
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4 + 9 = 13
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 6
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3 + 2 = 5
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0 + 2 = 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0 + 1 = 1 - 1 = 0

Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 12
Chromy - 9
Dlanor - 13
Merik - 12

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-14, 14:48
autor: Glau
Panowie gotowane.

Chromy wódka na czczo.
Chromy śpi na zewnątrz, reszta w środku

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-14, 18:56
autor: Borys
NOC DZIEWIĄTA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 6 - 5 = 1
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 1 = 4

Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 12 - 1 = 11
Chromy - 9 - 2 = 7 + 4 = 11 - 1 = 10
Dlanor - 13
Merik - 12

Rankiem z ulgą zauważono, że nocą w forcie nikt nie buszował i nic nie zginęło.

ZACZYNASZ DZIEŃ DZIESIĄTY

Re: Border Lands - Glau

: 2015-07-29, 15:39
autor: Glau
Dlanor zbiera drewno
Chromy naprawia bramę
Panda robi jajecznicę
Mark zbiera drewno
Merik ładuje armatę
Borys poluje

Re: Border Lands - Glau

: 2015-08-02, 18:44
autor: Borys
DZIEŃ DZIESIĄTY

Dlanor wraca z drewnem 4
Chromy naprawia bramę (-4 drewna)
Panda przyrządza porcji jajecznicy 4
Mark wraca z drewnem 2
Merik załadował armatę
Borys wraca z jedzeniem 3, proch -1

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 30 - 1 = 29
Złoto (przydatne podczas handlu) - 2
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 + 6 = 8 - 4 = 4
Deski (ciosane z drewna) - 7
Kule armatnie (do nabicia armat) - 15
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13 + 3 = 16 - 4 = 12
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 4 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0

Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 11
Chromy -10
Dlanor - 13
Merik - 12

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

NOC DZIESIĄTA?
Wszyscy byli gotowi na to...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów znowu nadciągała!!!

Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - 52
Możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu/kul armatnich w bitwie
Armat naładowanych - 3, wg nowych reguł każda wystrzeli jedną kulę, która zada mniej/więcej obrażeń w zależności od kanoniera

Na czas oblężenia należy wybrać (jak wiadomo):
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)

Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Jedzenie i tak powinno się rozdać. Wart nie trzeba.