Re: Border Lands - Glau
: 2015-07-07, 19:13
DZIEŃ SIÓDMY
Dlanor ciosa desek 4
Chromy ukończył wieżę! Od następnej tury zacznie informować o tym, co dzieje się w lesie! Morale +3
Borys wraca ze sztukami żywności w liczbie 4, proch-1
Panda przyrządza porcji gotowanej strawy 4
Mark przyrządza porcji gotowanej strawy 3
Merik wziął surowicę, wykorzystał akcję i nie może zaczynać drugiej (ładować armaty)
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 11 - 1 = 10
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3 - 1 = 2
Deski (ciosane z drewna) - 0 + 4 = 4 - 4 = 0
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13 + 4 = 17 - 7 = 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 7 = 8
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1 - 1 = 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 13 + 3 = 16 = 15
Panda - 11 + 3 = 14
Mark - 8 + 3 = 11
Chromy - 10 + 3 = 13
Dlanor - 14 + 3 = 17 = 15
Merik - 9 + 3 = 13
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Dlanor ciosa desek 4
Chromy ukończył wieżę! Od następnej tury zacznie informować o tym, co dzieje się w lesie! Morale +3
Borys wraca ze sztukami żywności w liczbie 4, proch-1
Panda przyrządza porcji gotowanej strawy 4
Mark przyrządza porcji gotowanej strawy 3
Merik wziął surowicę, wykorzystał akcję i nie może zaczynać drugiej (ładować armaty)
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 11 - 1 = 10
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3 - 1 = 2
Deski (ciosane z drewna) - 0 + 4 = 4 - 4 = 0
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13 + 4 = 17 - 7 = 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 7 = 8
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1 - 1 = 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 13 + 3 = 16 = 15
Panda - 11 + 3 = 14
Mark - 8 + 3 = 11
Chromy - 10 + 3 = 13
Dlanor - 14 + 3 = 17 = 15
Merik - 9 + 3 = 13
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych