- Wędrówka przez morze - uciekinierzy ze starego kontynentu pogrążonego w chaosie zakładają swoje państewka na nowym lądzie skutecznie wypierając tubylców. Podział graczy na dwie luźne drużyny: Przybyszy i Tubylców. Realia późnego średniowiecza z magią dla Tubylców oraz prochem strzelniczym i rozwiniętą nauką dla Przybyszy.
- Anglia Wilhelma Zdobywcy - Normanowie z kontynentu wygrali inwazję na Anglię, skutecznie spychając Anglosasów wgłąb wyspy. Wkrocz w świat miecza i magii i poprowadź swój ród do supremacji na Wyspach Brytyjskich. Podział graczy na trzy drużyny: Normanów, Anglosasów i Celtów.
- Revolution - pewnego dnia na całym świecie zabrakło prądu. Dosłownie. Wszystkie elektrownie stanęły, podobnie jak wszystkie urządzenia zasilane prądem elektrycznym. Dwadzieścia lat później nowe pokolenie wychowane w takich warunkach zaczyna działać aby przywrócić światu dawny blask. Pojawia się promyk nadziei - znalezienie naszyjnika, który na kilka minut zasila okoliczne urządzenia. Wszyscy chcą go mieć - cywile, wojskowi jak również tajemnicza klika dążąca do zapewnienia sobie władzy.
- Wojna galijska - wojska Cezara prą przez Galię pokonując kolejne celtyckie armie, mordując albo biorąc w niewolę mnóstwo ludzi. Czy podzielona Galia zdoła im się przeciwstawić? Potężni druidzi opracowują nowe zaklęcia mające na celu wzmocnić wojowników, niektórzy zaczęli tworzyć święte zastępy złożone z wyborowych żołnierzy. Czy zdołasz ocalić Galię przed Rzymianami? A może zaprowadzisz w niej łacińską cywilizację i porządek?
- Obrona AR-558 [Star Trek, DS9] - wojska Dominium oblegają placówkę, która chroni AR-558. 2/3 jednostki Gwiezdnej Floty została wybita i morale żołnierzy jest ekstremalnie niskie. Żołnierze czekają na odsiecz USS Diefianta. Czy zdołasz przeżyć i obronić placówkę przed przybyciem pomocy?
Sesja
Sesja
Przedstawiam wam kilka pomysłów na przeprowadzenie sesji [może wykorzystacie, może zgodzicie się na mnie jako MG].